Doe de test

Nog niet genoeg écht leuke klanten?

Grote kans dat de teksten op je website dan lekker uit het raam staren. Of naar links en rechts zitten te swipen. Ze lijken in elk geval niet hun werk te doen. Om dat te checken heb ik een testje gemaakt waarmee je binnen 10 minuten weet of je teksten een wake-up call nodig hebben.

Doe de test

Twijfel je soms over je teksten?

Als je webteksten jaren oud zijn of je hebt ze zelf geschreven, maar bent geen expert op het gebied van copywriting, kán er weleens een stemmetje in je hoofd gaan zeuren.

‘Werken mijn teksten zich wel stuk voor stuk 24/7 helemaal het apelazarus om voor mij constant die allerállerleukste klanten binnen te hengelen?’

(Of hoe jouw stemmetjes dan ook klinken)

Misschien kwam je per ongeluk op de website van een concurrent terecht en wil je nu die van jezelf het liefst in de prullenbak gooien. Ga je je prijzen verhogen. Of heb je iets gelezen over ‘content blindness’ en maak je je ineens zorgen dat bijna niemand jouw teksten écht leest.

Als je twijfelt of je webteksten hun werk wel doen, is de kans groot dat ze beter kunnen. Maar het kán natuurlijk ook meevallen.

Mijn advies?

Doe een testje, want daarna wéét je gewoon hoe goed je teksten zijn.

De test (je mag het ook een quiz noemen) die ik voor je ontwikkelde, bestaat uit vijf simpele stellingen die je binnen een paar minuten aftikt. Daarna tel je de punten op die bij je antwoorden horen en bekijk je de uitslag.

Easy as that!

Je krijgt er ook nog vier schrijftips bij, die je meteen kunt toepassen.

(En no worries, ik gooi je daarna niet zonder te vragen op mijn algemene e-maillijst, want we weten allebei dat dat niet mag)

Vul het formulier in en je ontvangt het testje (+ de schrijftips) vanzelf in je inbox.

Doe de test!

Antje Veld

Wat ik doe

Meer over mij

Ik vraag mijn klanten vaak waarom ze nou precies voor mij kozen. Dat is niet om naar complimenten te vissen (ook dol op hoor), maar vooral om aan jou goed uit te kunnen leggen wat ik doe.

‘Ik las je website en moest drie keer hardop lachen. Dat wil ik voor mijn klanten ook.’

‘Weet niet, je site voelde gewoon anders. Dat maakte me nieuwsgierig.’

‘Ik heb je website in één ruk helemaal uit gelezen. En daarna heb ik je gemaild.’

Dat is wat ik doe.

Scroll naar top