Brainstormsessie
Van twijfels over jezelf teksten naar duidelijke taal
Wil je iemand die met je meedenkt, slimme vragen stelt én je bijstuurt op je blinde vlekken?
Zodat je niet zelf naar de allerbeste woorden hoeft te zoeken voor je positionering, contentstrategie of die ene lastige pagina op je website?
Maak dan gebruik van mijn creatieve brein en jarenlange ervaring als copywriter.

Zit je met iets wat je al weken tegenhoudt?
Waarschijnlijk iets wat echt niet zoveel tijd hoeft te kosten.
Als je maar een duwtje in de goede richting krijgt. Iemand die de mist in je hoofd wegblaast. Je op het juiste spoor zet. De beren van de weg veegt. Creatieve peper in je re….
Oké, maar hoe dan?
Wanneer een brainstormsessie inzetten?
Een brainstormsessie is geschikt voor alles wat ik als copywriter zelf ook doe vóórdat ik ga schrijven.
Het strategische en creatieve denkwerk wat je aan de voorkant niet ziet, maar waar aan de achterkant veel tijd in gaat zitten. Waardoor het eindresultaat steviger staat en beter bij je past.
Na een brainstormsessie komt alles in beweging
Een brainstormsessie is geschikt voor alles waar ik als copywriter zelf ook eerst strategische keuzes voor moet maken, vóórdat ik ga schrijven. Denk bijvoorbeeld aan:
- Je Over mij pagina staat bol van de clichés en is veeeel te lang. Als jíj er al van in slaap valt, hoe moet een ander dan die klik met jou voelen? Let’s zoom in!
- Je laatste lancering viel tegen of je hebt plannen voor een nieuwe lancering en wil graag slimme contentideeën en invalshoeken om de energie bij jezelf én je klant hoog te houden.
- Je hebt een boel input voor een salespagina, maar weet niet waar je moet beginnen met schrijven. En hoe zorg je dat het niet te veel of verkoperig wordt, maar mensen wel, nou ja, eh kopen?
- Je wil al heeeeel lang een goede weggever maken, maar stelt dit steeds uit omdat je twijfelt over de vorm, de insteek of een ander excuus wat je imposter syndrome heeft verzonnen.
- Je loopt vast op je whyyyy, je niche of je positionering, omdat je in cirkeltjes blijft denken (en stiekem te veel vergelijkt met anderen). Get me outtahere please!
- Je aanbod rammelt. Of je hebt een idee voor een nieuw aanbod, maar twijfelt over de naam/doelgroep/hoe je het in de markt zet.
- Je wil graag een betere welcome sequence voor je nieuwsbrief om nieuwe subscribers meteen omver te blazen.
- Je funnel levert nog niet genoeg op.
Goeie vraag
Wat levert zo'n sessie dan op?
Veel meer creativiteit in je business en het vertrouwen dat je de juiste keuzes maakt om je bedrijf vooruit te helpen.
Je zet je brein bovendien keihard in de actiestand. Dus no more bevriezen door perfectionisme, overwhelm of andere twijfels.
Maar vooral: zin om de volgende stap te zetten, omdat je het helemaal voor je ziet.
Dit zeiden andere brainstormers
“Ik wilde graag een weggever ontwikkelen, maar ik had geen flauw idee waar te starten. Antjes manier van schrijven trok mij enorm aan, dus ik vond het fijn om eens uitgebreid met haar te kunnen sparren. Ze gaf goeie tips waar ik direct mee verder kon. Na de brainstorm wist ik precies waar ik over ging schrijven en in welke vorm ik het ging aanbieden. Ik heb nu ook handvatten hoe ik dit het beste kan opbouwen. Waardevol gesprek dus!”
“Ik was op zoek naar pakkende zinnen die ik in mijn content kan gebruiken. Ik wilde alleen niet dat het te saai was, maar ook weer niet te vrolijk. Antje bevestigde dat wat ik al had niet verkeerd was en bracht me daarbij op nieuwe ideeën. Daarnaast gaf ze me leuke ideeën om een serieus onderwerp wat luchtiger te maken. Wat ik ook een goede tip vind, is om mijzelf steeds af te vragen waarom ik iets vind en daar voorbeelden van noemen. Leerzame sessie!”
Wat gaan we precies doen?
De brainstormsessie is geen schrijfcoaching of redigeerdienst. We gaan vooral zorgen dat je in beweging komt. Want soms kan één zo’n irritant vraagstuk je echt leegtrekken, waardoor je hele bedrijf tot stilstand komt.
Niet letterlijk, maar zo vóelt het wel. Dat gaan we dus doorbreken.
Je boekt via Calendly een moment in mijn agenda, waarmee je de volgende 3 stappen in gang zet:
1. Jouw vraag
Jij deelt je belangrijkste vraag of probleem met mij.
Ik stuur je een vragenlijst waarmee we hier iets dieper op ingaan.
Jij mailt mij de antwoorden.
Ik lees alles door en bereid onze sessie voor.
2. De sessie
- Alles samen bespreken
- Knopen doorhakken
- Ik je concrete suggesties en ideeën meegeef
3. Nazorg
Daarna ga je zelf aan de slag met de uitvoering.
Heb je tijdens de uitwerking een korte vraag of twijfel je over iets wat we hebben besproken, dan kijk ik nog even met je mee.
Wil je dieper of meer?
Dan plannen we een tweede sessie in.
Let's do this
Kost dat dan?
295 euro (excl. btw) per sessie.
Ik bereid de brainstorm grondig voor. En de insteek is dat je (goed) geld gaat verdienen met de inzichten die je opdoet.
Het doel is dus meer dan inspireren. Je runt tenslotte een business.
Zo kwamen zij weer vooruit
In de juiste flow

Meer zelfvertrouwen

Genoten van de sessie

Contact
Vrijblijvend kennismaken?
Omdat ik meestal zo’n drie maanden vooruit vol zit, werk ik met een wachtlijst.
Dus heb je interesse in een samenwerking? Meld je dan hieronder aan.
Je zit nog nergens aan vast en krijgt direct een mail met praktische informatie over hoe ik werk en wat mijn antwoorden zijn op een heleboel veelgestelde vragen.
Eerst nog andere vragen?
Kan ik me ook voorstellen. Ik beantwoord er hier alvast drie.
Staat die van jou er niet tussen? Meld je dan hierboven aan voor mijn wachtlijst. Daar help ik je verder.
Ten eerste: onderschat mij niet. Ik heb door de jaren heen zo veel verschillende mensen geïnterviewd, dat ik inmiddels letterlijk van allerlei markten thuis ben.
Daarnaast bestaat mijn werk voor een deel uit slim research doen. Daar ben ik vanwege mijn achtergrond als journalist enorm bedreven in.
Maar, je hebt natuurlijk gelijk. Dan weet ik nog steeds niet de helft van wat jij weet.
Gelukkig heb ik jou! Beschik ik niet over telefoonangst. En werkt mijn e-mailprogramma prima. Ik zal je echt niet elke dag bellen of mailen, maar ik kies alle onderwerpen en invalshoeken wel na uitvoerig overleg met jou.
Officieel zijn dat twee vragen, maar daar doe ik verder niet moeilijk over. Heb je meteen het eerste antwoord op je vraag: ik ben hartstikke flexibel.
Wat overigens niet betekent dat ik door een brandende hoepel spring als je me dat vraagt. Mijn product staat altijd en overal in de etalage, dus ik wil daar voor de volle 100% achter kunnen staan. Samen met jou.
Wat betreft die ervaring, ik startte mijn carrière in 2007 als wetenschapsjournalist bij het tijdschrift Quest. Na vijf jaar begon ik voor mezelf omdat ik meer afwisseling en vrijheid wilde.
Toen ik eenmaal op de markt kwam, werd ik ook steeds vaker gevraagd als tekstschrijver. In het begin vooral door stichtingen en grote bedrijven, maar omdat ik tegelijkertijd ook een groeiend aantal zelfstandig ondernemers interviewde voor het Financieele Dagblad, merkte ik al snel dat daar mijn hart lag. Langzaam liet ik de journalistiek steeds verder achter me en specialiseerde ik me in webteksten en zakelijke blogs voor ondernemers.
En last but not least, ik ben inderdaad super sympathiek, dus het is ook gewoon erg leuk om met mij te werken.
Zeker! Zodra je de factuur hebt betaald, mag je de teksten gewoon onder jouw naam op je website publiceren.
Er zit als het goed is ook heel veel van jou in, dus zo gek is het niet om je eigen naam te zetten bij de blogs die ik voor je heb geschreven.
Vooral doen!