Brainstormsessie
Wil je dat de storm in je hoofd gaat liggen?
Als je twijfelt over je aanbod. Vastloopt op de invalshoek of opbouw van je salespagina. Je doelgroep niet scherp krijgt. Of zó lang naar je concurrentie hebt gestaard dat je het gewoon niet meer ziet. Wat jou precies anders maakt.
Blijf dan niet in je eentje rondjes draaien, maar maak gebruik van mijn kennis en creativiteit als copywriter. En mijn neiging om als oudste zus altijd meer advies te geven dan waar je om vroeg.
De enige manier om op korte termijn met me te werken
Ja, ik zeg het maar gewoon zoals het is.
Want mijn agenda zit bijna altijd vol. Dus ik werk meestal met een wachttijd.
‘Leuk voor je Antje, maar dat is vooral voor grote projecten toch? Complete websites. Uitgebreide salespagina’s die van A tot Z uitgewerkt moeten worden. Drie maanden schrijfcoaching. Dat werk?’
Klopt.
En jij zit zeker met iets kleins wat je al weken tegenhoudt in je bedrijf, maar wat echt niet veel tijd hoeft te kosten. Als je maar een duwtje in de goede richting krijgt. Iemand die de mist in je hoofd wegblaast. Je op het juiste spoor zet. De beren van de weg veegt. Creatieve peper in je re….
‘Ja, ja, je bent handig met metaforen. Maar kan je me ook écht helpen?’
Dit is waar je een brainstormsessie voor kunt inzetten
Een brainstormsessie is vooral geschikt voor alles wat ik als copywriter zelf ook doe vóórdat ik ga schrijven.
Al het strategische en creatieve denkwerk wat je aan de voorkant niet ziet, maar waar aan de achterkant veel tijd in gaat zitten. Waardoor het eindresultaat steviger staat en beter bij je past.
En dat hoef je dus niet allemaal alleen te doen. Hier kunnen we tijdens een sessie bijvoorbeeld over sparren:
- Je aanbod werkt niet (meer). Is het te veel? Te onduidelijk? Of misschien ben je het gewoon ontgroeid, maar weet je niet wat de volgende stap moet zijn.
- Je laatste lancering viel wat tegen en je wil uitzoeken waar dat aan lag, zodat het de volgende keer meer oplevert.
- Je hebt een heleboel input en ideeën voor een salespagina, maar weet niet waar je moet beginnen met schrijven. En je wil niet dat het te lang (of verkoperig) wordt. Hoe maak je het eigen én effectief?
- Je trekt nog niet de juiste klanten aan. Eigenlijk is je doelgroep te breed. Of niet meer zo leuk. Maar wat wel, dat weet je niet helemaal. Hoe maak je hier een goede keuze in?
- Andere vraag? Try me!
Wat levert zo'n brainstormsessie op?
Veel meer creativiteit in je business en het vertrouwen dat je de juiste keuzes maakt.
Je zet je brein bovendien keihard in de actiestand. Dus no more bevriezen door perfectionisme, imposter syndrome, overwhelm of eindeloos getwijfel.
Maar vooral: zin om de volgende stap te zetten, omdat je het helemaal voor je ziet.
'Een waardevol gesprek'
'Een hoop nieuwe ideeën'
Wat gaan we precies doen?
De brainstormsessie is geen schrijfcoaching of redigeerdienst. Ik ga ook geen teksten voor je schrijven of in één sessie de volledige structuur van je website uittekenen. Maar we gaan wel zorgen dat je weer in beweging komt. Want soms kan één zo’n irritant vraagstuk je compleet leegtrekken, waardoor je hele bedrijf tot stilstand komt. Zo voelt het tenminste.
Dát gaan we dus doorbreken. Je boekt via Calendly een moment in mijn agenda, waarmee je de volgende 3 stappen in gang zet:
1. Jouw vraag
Jij deelt je belangrijkste vraag of probleem met mij.
Ik stuur je een vragenlijst waarmee we hier iets dieper op ingaan.
Jij mailt mij de antwoorden.
Ik lees alles door en bereid onze sessie voor.
2. Zoom call
- Alles samen bespreken
- Knopen doorhakken
- Ik je concrete suggesties en ideeën meegeef
3. Nazorg
Daarna ga je zelf aan de slag met de uitvoering.
Heb je tijdens de uitwerking een korte vraag of twijfel je over iets wat we hebben besproken, dan kijk ik nog even met je mee.
Wil je dieper of meer?
Dan plannen we een tweede sessie in.
Let's do this
Kost dat dan?
Ik reken 375 euro (excl. btw) per sessie.
Voor dat geld kan je in theorie ook bijna veertig keer naar een leuke film die net zo lang duurt als onze Zoom call. Maar ik bereid de brainstorm natuurlijk wel grondig voor.
En hoewel je na een goede film soms ook met nieuwe ideeën naar buiten loopt, is de insteek van de brainstorm altijd dat je geld gaat verdíenen met de inzichten die je opdoet.
Het doel is dus meer dan inspireren. Je runt tenslotte een business.
Ik wil niet zeggen dat het een koopje is, maar ik weet wel zeker dat je er meer uithaalt dan je er in stopt.
Zo kwamen zij weer vooruit
In de juiste flow
Meer zelfvertrouwen
Genoten van de sessie
Contact
Vrijblijvend kennismaken?
Omdat ik meestal zo’n drie maanden vooruit vol zit, werk ik met een wachtlijst.
Dus heb je interesse in een samenwerking? Meld je dan hieronder aan.
Je zit nog nergens aan vast en krijgt direct een mail met praktische informatie over hoe ik werk en wat mijn antwoorden zijn op een heleboel veelgestelde vragen.
Eerst nog andere vragen?
Kan ik me ook voorstellen. Ik beantwoord er hier alvast drie.
Staat die van jou er niet tussen? Meld je dan hierboven aan voor mijn wachtlijst. Daar help ik je verder.
Ten eerste: onderschat mij niet. Ik heb door de jaren heen zo veel verschillende mensen geïnterviewd, dat ik inmiddels letterlijk van allerlei markten thuis ben.
Daarnaast bestaat mijn werk voor een deel uit slim research doen. Daar ben ik vanwege mijn achtergrond als journalist enorm bedreven in.
Maar, je hebt natuurlijk gelijk. Dan weet ik nog steeds niet de helft van wat jij weet.
Gelukkig heb ik jou! Beschik ik niet over telefoonangst. En werkt mijn e-mailprogramma prima. Ik zal je echt niet elke dag bellen of mailen, maar ik kies alle onderwerpen en invalshoeken wel na uitvoerig overleg met jou.
Officieel zijn dat twee vragen, maar daar doe ik verder niet moeilijk over. Heb je meteen het eerste antwoord op je vraag: ik ben hartstikke flexibel.
Wat overigens niet betekent dat ik door een brandende hoepel spring als je me dat vraagt. Mijn product staat altijd en overal in de etalage, dus ik wil daar voor de volle 100% achter kunnen staan. Samen met jou.
Wat betreft die ervaring, ik startte mijn carrière in 2007 als wetenschapsjournalist bij het tijdschrift Quest. Na vijf jaar begon ik voor mezelf omdat ik meer afwisseling en vrijheid wilde.
Toen ik eenmaal op de markt kwam, werd ik ook steeds vaker gevraagd als tekstschrijver. In het begin vooral door stichtingen en grote bedrijven, maar omdat ik tegelijkertijd ook een groeiend aantal zelfstandig ondernemers interviewde voor het Financieele Dagblad, merkte ik al snel dat daar mijn hart lag. Langzaam liet ik de journalistiek steeds verder achter me en specialiseerde ik me in webteksten en zakelijke blogs voor ondernemers.
En last but not least, ik ben inderdaad super sympathiek, dus het is ook gewoon erg leuk om met mij te werken.
Zeker! Zodra je de factuur hebt betaald, mag je de teksten gewoon onder jouw naam op je website publiceren.
Er zit als het goed is ook heel veel van jou in, dus zo gek is het niet om je eigen naam te zetten bij de blogs die ik voor je heb geschreven.
Vooral doen!