Omdat we met een kleine groep zijn, kan ik makkelijk rekening houden met persoonlijke voorkeuren qua eten en drinken.
Goed eten is wat mij betreft ook een belangrijk element van een geslaagde workation, dus deel alsjeblieft met me waar je wel/niet blij van wordt. Dan probeer ik het menu en assortiment daarop aan te passen.
Heb je geen voorkeur of niet echt een antwoord op sommige vragen, dan laat je het gewoon open of tik je ‘maakt niet uit’. Maar hou je ook zeker niet in!
Ik gebruik (alleen functionele) cookies om deze site zo soepel mogelijk te laten draaien. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, ga ik er vanuit dat je daar geen bezwaar tegen hebt.