Gratis

Meld je aan voor een gratis sessie

Natuurlijk wil je meer bezoekers, leukere klanten en een sterkere band met je volgers. Maar misschien heb je geen idee hoe jouw teksten daar nou echt bij kunnen helpen. Kijk ik toch gewoon een half uurtje met je mee?

Gratis advies voor ondernemers

Wat kan ik voor je doen?

Niet zomaar alles. Want daarvoor zitten er onvoldoende uren in een dag, is mijn stijl te weinig een allemansvriend en passen sommige verzoeken niet goed genoeg bij mijn aanbod.

Ik begeleid bijvoorbeeld geen ondernemers bij het schrijven van hun boek. En teksten redigeren doe ik ook niet.

Wat doe ik dan wel?

Twee dingen:

  1. Ik schrijf blogs, webteksten en e-mails voor ondernemers die anders willen klinken dan hun concurrent. En meer als zichzelf. Daarvoor kruip ik in het hoofd van je klant (en in dat van jou, I know, kinda freaky) en zet ik schrijftechnieken in die ervoor zorgen dat je lezer langer bij je blijft.
  2. Ik help ondernemers die voor hun marketing veel moeten schrijven om hun geluid losser, menselijker en effectiever te maken. Zodat je woorden een verlengstuk worden van jezelf en het allemaal veel natuurlijker (en leuker!) voelt om te doen, dat werken áán je bedrijf.

En dat is gratis?

Nee dat niet.

Maar om kort kennis te maken en meteen te onderzoeken of we een goede match zijn, heb ik de gratis meedenk sessie in het leven geroepen.

Hierin leg ik onder meer uit wat het belangrijkste verschil is tussen jou en een polsstokhoogspringer, waarom je geen kerstbomen moet optuigen, wat je lezers negen van de tien keer nodig hebben en hoe je met jouw verhaal mensen in beweging brengt (richting jouw geweldige producten en diensten that is).

Als je dat te veel gedoe vindt, kun je altijd beginnen bij mijn maandelijkse mails.

Is hartstikke gratis en nooit saai. 

Afmelden is ook eenvoudig (maar je zou wel gek zijn).

Echt leuke e-mails ontvangen?

Om slimmer en creatiever aan je bedrijf te werken

Voor wie ik werk

Ik werk voor zelfstandig ondernemers met heel veel mooie ideeën, waar ze niet over uitgepraat raken.

Ze zijn hartstikke trots op hun werk, maar vinden het lastig om uit te leggen wat hen nou zo bijzonder maakt. Want er zijn meer mensen die doen wat zij doen.

Dat laatste lijkt misschien zo, maar is niet waar

Er zijn wel mensen die iets vergelijkbaars doen. Die ook yogales geven, of juridisch advies. Die ook tassen maken van duurzaam materiaal. Of elke dag verse soep. Maar niemand doet het zoals jij. Niet precies.

Ergens weet je dat ook wel, maar leg je vinger er maar eens op. Niet eenvoudig als het over jezelf gaat. Want voor jou is het heel logisch wat je doet. En hoe je dat doet. Hoezo bijzonder?

En wat is dan precies het belangrijkste? Wat moet je vertellen en wat niet? Hoe weet je nou welk deel van jou en je bedrijf er voor je ideale klanten toe doet? En hoe kom je met die mensen in gesprek? Moet dat trouwens echt? Waarom bestellen ze eigenlijk niet gewoon?

Best moeilijke vragen

Vind je het gek dat je de juiste antwoorden niet in je eentje op papier krijgt?

Ik niet, daarom help ik je graag. Eerst met je verhaal helder krijgen en daarna met het scherp opschrijven. Zodat je niet alleen nieuwe, maar vooral ook leukere klanten aantrekt. Waar je een fijne klik mee hebt. En die niet weglopen als jij je prijzen verhoogt, omdat ze gewoon met je meegroeien.

Hou jij weer meer tijd over om een volgende yogavideo op te nemen, zoals alleen jij dat kunt. Of een nieuw recept te ontwikkelen, met ingrediënten waar alleen jij aan denkt.

Gratis schrijftips
antje veld tekstschrijver

Mijn klanten herkennen zich vaak hierin:

Je durft dingen te maken en te creëren.

Je beschikt over een vaardigheid of specifieke kennis waar je lang in hebt geïnvesteerd.

Het ondernemerschap is your playground. Je probeert graag dingen uit om te onderzoeken wat voor jou de beste en leukste manier is om te groeien.

Je wil kwaliteit leveren en dingen goed doen. Een beetje perfectionisme is jou niet vreemd, maar je probeert toch te streven naar '80 procent is goed genoeg'. Want anders komt er nooit iets van de grond.

Je werkt graag samen met klanten die jou op een positieve manier uitdagen. Zodat je zeker weet dat je écht iets toevoegt.

Je bent niet bang om te falen. Echt zin heb je er ook niet in, maar je hebt al lang geleerd dat er in 'fouten maken' altijd waardevolle lessen zitten.

Je vindt dat je verantwoordelijk moet zijn voor je eigen succes. Daarom leun je ook liever niet te veel op anderen. Maar je wil ook graag je hele leven blijven leren. Die twee dingen hebben soms een beetje ruzie in je hoofd.

Je hecht waarde aan professionaliteit en bent van mening dat sterk en eigenzinnig taalgebruik daar aan bijdraagt. Correcte spelling is ook belangrijk, maar af en toe wat Engelse termen schuw je niet perse. Je bent tenslotte een wereldburger.

Je brengt altijd netjes je glas naar de glasbak (tenzij je een enorme kater hebt, dan moet dat soms even wachten).

Klinkt bekend?

Lees nog even verder, want dan kan ik misschien wel iets voor je doen.

Gratis advies

Meedenken

Wat ik gratis doe

Ik vind het belangrijk om met ondernemers te werken die goed bij me passen. En waar ik echt iets voor kan betekenen. Dat onderzoeken we samen in een telefonische sessie van 30 minuten.

Als je je hiervoor aanmeldt, bestudeer ik je aanmeldformulier, website en/of social media. Daarna bepalen we tijdens de telefonische sessie onder andere:

Hoe je meer resultaat uit je teksten kunt halen

Wat je zonder mijn hulp kunt doen en wat ik je extra kan bieden

Of je een ondernemer met of zonder schrijfdrang bent

En hoe ik je de weg kan wijzen als je bij mij niet aan het juiste adres blijkt te zijn

Meld je hier aan

Je zit na dit gesprek nergens aan vast.

Je hoeft je ook niet lullig te voelen als ik denk dat ik je echt goed kan helpen, maar jij daar nog niet zo zeker van bent. Als we niet tot een samenwerking komen, is dat ook oké.

Voor mij is dit een laagdrempelige manier om af te tasten of er een vruchtbare klik is. En jou levert het hoe dan ook een hoofd vol waardevolle en praktische tips op.

Omdat ik deze sessies goed wil voorbereiden en ook nog andere dingen te doen heb, selecteer ik hiervoor elke maand maximaal vier ondernemers die potentieel goed bij me passen.

Leg dus in het aanmeldformulier duidelijk uit wat je belangrijkste vraag is. Ik ben ook benieuwd waarom je nou juist met mij contact op neemt. Was er iets op mijn website, in mijn nieuwsbrief of social media wat je specifiek aansprak?

Scroll naar top