Een groot bereik voelt lekker. Maar de vraag is wat je daar vervolgens mee doet. Want let’s be honest: viral gaan is vooral leuk voor je ego.
Voor lange-termijn-groei heb je als ondernemer iets anders nodig. Een goede contentmix is daarom verfijnder, gelaagder en krachtiger dan 100 viral posts bij elkaar.
Benieuwd hoe dat werkt?
Je kunt je helaas niet meer aanmelden voor de gratis e-mailtraining, maar misschien vind je de uitgebreide versie ook interessant. Die is vanaf eind juni beschikbaar!
PS: In deze e-mailtraining maak je kennis met een onderdeel van mijn nieuwe training die nog in ontwikkeling is: De Perfecte Contentmix. Hoe lang dit onderdeel gratis blijft, weet ik niet. Dus doe er nu je voordeel mee!
Je kunt je helaas niet meer aanmelden voor de gratis e-mailtraining, maar misschien vind je de uitgebreide versie ook interessant. Die is vanaf eind juni beschikbaar!
…ik wilde graag een stok achter de deur en meer houvast bij het creëren van content. Zodat het contact met mijn volgers niet alleen blijft bij keuvelen, maar ook leidt tot kopen.
(Uit het testpanel)